Önskan

På söndag är det alla hjärtans dag, hmm.. känns ju som om jag kommer få en toppen sådan det här året. Egentligen bryr jag mig inte speciellt om sånna påhittade tillställningar men det känns ändå som om den betyder nått lite extra. Känns så romantiskt, en anledning att få presenter och uppskattning är ju aldrig fel heller. Men jag skiter rent ut sagt i presenter och andra saker som kostar, det enda jag skulle vílja ha i år är gratis.

Min högsta önskan inför 14:e februari 2010 eller ja, för varenda dag är att du ska komma upp bakifrån, slå dina starka armar omkring mig och viska i mitt öra, precis de ord som jag vill höra.

Jag älskar dig, älska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0