Låtsas perfekt

Sitter och kikar runt lite på internet, bloggar, facebook, tatuerings-sidor och liknande. I mitt knä ligger Gizmo och myser. Allt ser så perfekt ut uppifrån eller om du nu önskar, utifrån. På garageuppfarten står han med stort H och pillar med bilen tillsammans med min pappa och bror. Vi hittar på saker tillsammans, nyktra och onyktra, helger och vardagar. Vi kollar film, åker en sväng, är i garaget, går på köpis.. ja precis allt. Jag ser nog ut att vara lycklig och nöjd. Men det är jag inte! Inte på långa, låånga vägar. Visst, många tror att vi är tillsammans men hur kan det hjälpa mig när jag vet hur det ligger till? När jag vet att jag är singel i ett väldigt konstigt vänskaps förhållande. Inte hjälper det heller att du bjuder med mig utomlands i höst när vi kommit hem från Kroatien.. Jag är förvirrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0