(o)vänskap

Alltså jag vet inte riktigt hur jag ska börja.. är så frustrerad och besviken. Förstår absolut inte vad som har hänt.
Det jag vet är att du inte pratar med mig, inte svarar mig eller bryr dig, jag vet inte vad du har för anledning till det. Vet inte om jag gjort dig något, sagt något eller ja.. vad som är fel? Är arg, ledsen och förbannad. Har man kännt en person i typ sju år så borde man ju förfan kunna tala om vad som är fel.. borde man inte vara lite intresserad av att behålla den vänskapen? Känner att jag inte alls hänger med, förstår inte när det hände eller någonting. Jag saknar dig men vet inte vad mer jag skulle kunna göra, du vägrar ju ha kontakt med mig. Blir också så himla besviken på dig, jag har alltid ställt upp på dig på alla möjliga sätt och vis.. kan tala om att det känns förjävligt att du inte ens orkar bry dig så mycket att du skickar ett sms, inte ens ett litet jävla sms. Tack för den! Vad som än är anledningen till att du inte svarar så kan det inte vara så speciellt, kanske typ ett missförstånd, så jag vet att jag inte gjort något hemskt. Tycker att efter allt jag gjort för dig är jag väl värd ett sms, men du verkar ju inte dela det med mig. Där fick man för att man varit en trogen vän... Så jävla less nu alltså. Men duger jag inte så duger jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0